Pozytywne zachowanie - Spensley Stacy - książka

Pozytywne zachowanie książka papierowa

Spensley Stacy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wspieraj pozytywne zachowanie poprzez angażujące ćwiczenia! Dzieci często mają kłopoty z zachowaniem, a to dlatego, że brakuje im narzędzi, aby poradzić sobie z silnymi emocjami.
Ta książka to zbiór kilkudziesięciu zadań, dzięki którym dzieci nauczą się nazywać uczucia czy rozwijać empatię oraz dowiedzą się, jak zachowywać spokój. Proste ćwiczenia i aktywności, takie jak budowanie fortów uczuć, robienie kojących wiatraczków czy oddychanie jak smoki, będą miały pozytywny wpływ na dzieci. Książka stworzona tak, by przykuć uwagę dzieci. Charakteryzuje się m.in. różnorodnością zadań (rysowanie, pisanie, gry, zabawy ruchowe, projekty artystyczne, prace manualne i twórcze ćwiczenia), samodzielną nauką (zadania z instrukcjami krok po kroku, z użyciem prostych materiałów, z niewielką pomocą dorosłych lub bez niej) oraz kolorowymi i urokliwymi rysunkami ułatwiającymi zrozumienie zadań. Oto ciekawe i skuteczne sposoby, które pomogą dzieciom budować pozytywne zachowanie na co dzień. Książka dla dzieci w wieku 3+ Stacy Spensley – trenerka, pisarka, podcasterka i nauczycielka. W swojej pracy skupia się na pomaganiu rodzicom w rozwoju i dbaniu o siebie. Założycielka Semi-CrunchyMama® – projektu wspierającego rodziców – gdzie uczy ich pewniej podejmować decyzje w różnych sprawach czy rozmawiać z dziećmi na bardziej wymagające tematy jak sprawiedliwość społeczna, inkluzywność czy bezstronność.

Liczba stron: 120

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Jankowska Marta

Format (wymiary): 20.3x25.4cm

ISBN: 9788382521962

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.