Pracownik obsługi telefonicznej (Pracownik call center) Podręcznik - Ligaj Magda, Kij Andrzej, Gorzelany Teresa - książka

Pracownik obsługi telefonicznej (Pracownik call center) Podręcznik książka papierowa

Gorzelany Teresa, Ligaj Magda, Kij Andrzej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

133,10 zł
od 66,60 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2016
Opis

Publikacja skierowana do uczniów i słuchaczy kształcących się w branży call center.
Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru pracowników. Autorzy proponują wiele form ćwiczeń, przeplatanych testami sprawdzającymi i utrwalającymi wiedzę.

Liczba stron: 160

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788302159664

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.