Prawne problemy i wyzwania Unii Europejskiej - Pisarczyk Łukasz - książka

Prawne problemy i wyzwania Unii Europejskiej książka papierowa

Pisarczyk Łukasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Unia Europejska przechodzi jeden z najpoważniejszych kryzysów w swojej historii. Napięcia są konsekwencją określonego ukształtowania instytucji lub procedur unijnych, a krytykujący obecną sytuację z reguły postulują wprowadzenie zmian legislacyjnych. Dlatego, pamiętając o wielowymiarowości podejmowanych zagadnień, należy prowadzić dyskusję na temat prawnych problemów i wyzwań stojących przed Unią Europejską.
Forum do dyskusji stała się XVIII Konferencja naukowa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, która odbyła się 3 i 4 marca 2017 r. Konferencja była pomyślana jako wspólne przedsięwzięcie przedstawicieli różnych dziedzin prawa, co pozwala na zaprezentowanie rozmaitych aspektów analizowanych zjawisk czy instytucji. Być może właśnie dzięki przekrojowemu ujęciu tematu łatwiej będzie zrozumieć przyczyny dzisiejszego kryzysu oraz poszukiwać sposobów jego rozwiązania.
W publikacji została odzwierciedlona struktura konferencji, której poszczególne części były ułożone tematycznie, grupując wystąpienia dotyczące zbliżonych kwestii. Swoje artykuły prezentują nie tylko pracownicy Wydziału Prawa i Administracji UW, lecz także jego doktoranci i studenci. Uzupełnieniem artykułów jest zapis dyskusji, która odbyła się w ramach poszczególnych sesji.
Książka powinna zainteresować wszystkich, którzy zajmują się prawnymi aspektami funkcjonowania Unii Europejskiej. Jej atutem jest dywersyfikacja pól badawczych, jak również różnorodność ujęcia poszczególnych tematów.

Liczba stron: 500

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788381244114

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.