Prawo karne materialne Kurs skrócony - Mariusz Nawrocki,Kowalewska-Łukuć Magdalena,Burdziak Konrad - książka

Prawo karne materialne Kurs skrócony książka papierowa

Mariusz Nawrocki, Kowalewska-Łukuć Magdalena, Burdziak Konrad

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W podręczniku omówiono podstawowe zagadnienia z zakresu prawa karnego materialnego z wykorzystaniem osiągnięć szczecińskiej szkoły prawa karnego.

Treści zawarte w książce zostały dobrane w taki sposób, by Czytelnik mógł odnaleźć w niej odpowiedzi na wszystkie podstawowe (i nie tylko) pytania stawiane w kontekście problematyki nauki o przestępstwie i nauki o karze. Czytelnik dowie się zatem nie tylko tego, jakie są np. zasady odpowiedzialności karnej, lecz także tego, jakie kary i inne środki prawnokarnej reakcji na fakt popełnienia czynu zabronionego pod groźbą kary zostały przewidziane przez ustawodawcę i na jakich zasadach środki te są wymierzane.

Aby ułatwić przyswojenie kluczowych z perspektywy danego zagadnienia informacji, poszczególne kwestie zobrazowano na schematach, w tabelach i przykładach.

Częścią każdego rozdziału są tzw. zadania, obejmujące kazusy dotyczące danej problematyki oraz pytania testowe, umożliwiające Czytelnikowi zweryfikowanie swojej wiedzy.

Podręcznik będzie przydatny dla studentów kierunków: prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrze, bezpieczeństwo narodowe, prawo służb mundurowych, prawo medyczne i innych kierunków, przewidujących kursy podstawowe z zakresu prawa karnego materialnego. Książka może okazać się także istotną pomocą dla studentów studiów doktoranckich oraz dla aplikantów adwokackich, radcowskich czy komorniczych.

Liczba stron: 294

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788382352436

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.