Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W książce podjęta została szeroko pojęta tematyka małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, w tym także w kontekście integracji Polski z Unią Europejską. Wskazano m.in. na zmiany, jakie nastąpiły w zakresie funkcjonowania i rozwoju MŚP przed i po integracji i wynikające stąd konsekwencje dla ich działalności, zarówno w ujęciu rynku krajowego, wspólnotowego, jak i globalnego. Publikacja jest efektem wieloletnich badań prowadzonych w Katedrze Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na temat zachowań przedsiębiorstw w dobie globalizacji rynku i ery nowej ekonomii. Zamieszczone w pracy cele badawcze zrealizowano na podstawie szerokich studiów literaturowych oraz badań empirycznych, m.in. badań ankietowych 304 przedsiębiorstw sektora MSP z czterech branż: budownictwa, transportu, handlu i usług. Wykorzystano także wyniki badań wybranych ośrodków i urzędów, m.in. GUS, UKIE, MGiP, PARP oraz NBP.
Liczba stron: 278
Rok wydania: 2008
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788372519757