Procedura podziału spółki - Artur Nowacki - książka

Procedura podziału spółki książka papierowa

Artur Nowacki

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przedmiotem monografii są kolejne etapy procedury podziału spółki kapitałowej. Przed-stawione w niej rozważania mogą być wykorzystane także w odniesieniu do innych postaci transformacji spółek (łączenie spółek, przekształcenie spółki). Analiza dotyczy takich kwestii, jak: sposób ustalenia stosunku wymiany, dopłaty, sposób rozwiązania problemu przypadania poszczególnym wspólnikom zgodnie ze stosunkiem wymiany niecałkowitej liczby udziałów lub akcji spółki przejmującej lub nowo zawiązanej, możliwość zmiany warunków transformacji na etapie uchwał wspólników, skutki zaniechania dokonania transformacji przez jedną ze spółek.

Pisząc tę monografię, autor korzystał ze swej praktyki związanej z doradztwem przy największych procesach podziałów spółki w naszym kraju (zwłaszcza przy podziale Banku BPH S.A.).
Książka adresowana jest do prawników i ekonomistów – w szczególności doradzających w procesach transformacji lub działających jako biegli opiniujący jej plan, , a także do zarządzających spółkami uczestniczącymi w tych procesach.. Będzie pomocna również studentom prawa zgłębiającym zagadnienia dotyczące funkcjonowania spółek kapitałowych.

Artur Nowacki – doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Handlowego w Instytucie Prawa Cywilnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, radca prawny. Od 2000 r. stale współpracuje z Allen & Overy, A. Pędzich sp.k., jedną z największych kancelarii prawnych w Warszawie. Jest autorem ponad 40 publikacji naukowych dotyczących prawa spółek.

Liczba stron: 478

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788378068211

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.