Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej - Boothman Nicholas - książka

Przekonaj ich w 90 sekund lub szybciej książka papierowa

Nicholas Boothman

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Boothman to Dale Carnegie ery pośpiechu".
John Tierney, "The New York Times"

"Nick Boothman znakomicie doradza, jak sprawić, by w ciągu 90 sekund od spotkania swego rozmówcy móc komunikować się z nim jak ze starym zaufanym przyjacielem. […] A następnie skutecznie przekształcić te kontakty w trwałe i efektywne relacje biznesowe".
Mary Edelstone, wydawca, BottomLine/Personel

Niezależnie od tego, czy sprzedajecie, negocjujecie, przeprowadzacie wywiad, poznajecie ludzi czy kierujecie zespołem, sukces zależy od przekonania innych – a przekonanie innych zależy od nawiązania dobrych kontaktów. Nicholas Boothman, ekspert od budowania takich kontaktów, pokazuje, jak wykorzystać narzędzia, które mamy – twarz, ciało, postawę i głos – by wywrzeć piorunujące pierwsze wrażenie, wytworzyć klimat zrozumienia i zaufania oraz udoskonalić umiejętność tworzenia więzi międzyludzkich w sposób pozwalający skłonić innych do realizowania twoich pomysłów.

O autorze:

Nicholas Boothman, w pierwszym okresie swojej kariery zawodowej był fotografem modowym i reklamowym, o ugruntowanej, międzynarodowej renomie. Dziś jest cenionym konsultantem osobistym, a także grup i korporacji, wspomagającym tych, którzy chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne potrzebne do nawiązywania relacji z innymi. Jest autorem kilku bestsellerowych książek. Możesz go odwiedzić online na stronie nicholasboothman.com.

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2019

Tłumacz: Kamińska Anna Dorota

Format (wymiary): 12.5x18.3cm

ISBN: 9788366142053

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.