Przepisy dla diabetyków - Riedl Matthias - książka

Przepisy dla diabetyków książka papierowa

Riedl Matthias

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,00 zł
od 24,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Esteri
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

W książce czytelnik znajdzie wskazówki, jak cieszyć się życiem pomimo choroby. Autor opracował swoje przepisy na podstawie najnowszych badań z dziedziny medycyny i udowadnia, że diabetycy stosując odpowiedni sposób odżywiania, mogą rozkoszować się smakiem i najeść się do syta.

Najnowsze badania naukowe pokazują, że życie z cukrzycą nie jest już tak skomplikowane jak niegdyś i dlatego też osoby na nią chorujące, chcąc się odpowiednio odżywiać, nie muszą już przestrzegać dawnych nakazów żywieniowych.

Zebrane w tej książce przepisy są dowodem na to, że można przygotować wykwintne i świeże potrawy bez jakichkolwiek ograniczeń – warzywa, orzechy, tłuszcze najwyższej jakości, ryby i mięso są filarami współczesnej diety, i nie tylko tej przeznaczonej dla diabetyków. A najważniejsze jest to, że możesz pozbyć się zbędnych kilogramów i rozkoszować się smakiem. Jedzenie ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie i dlatego to, co znajdzie się na naszym talerzu, powinno być smaczne i sycące. Diabetycy mogą śmiało zaufać przedstawionemu w tej książce planowi odżywiania, ponieważ autor opracował go na podstawie wiedzy jednego z najbardziej wiodących lekarzy z dziedziny leczenia cukrzycy. Oprócz przepisów zamieszczono w książce najnowsze informacje dotyczące problematyki życia z cukrzycą na co dzień. Autor wyjaśnia we wstępie, jak bez lęku żyć z cukrzycą i pełnymi garściami czerpać radość z życia.

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 16.5x20.0cm

ISBN: 9788365373663

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.