Przerwane marzenia Jak JFK junior zmienił moje życie - RoseMarie Terenzio - książka

Przerwane marzenia Jak JFK junior zmienił moje życie książka papierowa

RoseMarie Terenzio

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z Johnem łączyły mnie więzy prawie rodzinne i, jak to bywa w rodzinie, działaliśmy sobie na nerwy.

Wspomnienia RoseMarie Terenzio to przejmująco osobista relacja i okazja, żeby poznać losy kobiety dążącej do spełnienia swoich marzeń, ale również zerknąć od podszewki na życie rodziny Kennedych. To wgląd w historię mężczyzny żyjącego w atmosferze niezrównanego zainteresowania, uwielbienia i pogoni za sensacją. To historia niepsodziewanej przyjaźni między dziewczyną z robotniczej rodziny z Bronksu a Johnem F. Kennedym juniorem.
RoseMarie kreśli portret człowieka cierpliwego, opiekuńczego, niekiedy zaskakująco niezdarnego i egocentrycznego, a zarazem niezwykle szczodrego i życzliwego. Ujawnia, jak radził sobie z polityką i paparazzimi, opisuje życie w redakcji czasopisma „George”, wspomina Carolyn Bessette i jej ślub z Johnem. Opowiada o rozpaczy po ich śmierci 16 lipca 1999 roku, kiedy cały świat RoseMarie legł w gruzach. To „godny osobisty hołd złożony niezwykłemu szefowi… niesłychanie wciągający i zabawny” („Kirkus Reviews”).

RoseMarie Terenzio była asystentką Johna F. Kennedy’ego od 1994 roku do jego śmierci w roku 1999. Założyła w Nowym Jorku agencję public relations RMT PR Management, zasiadała w radzie nadzorczej Reaching Up, organizacji non profit założonej przez Johna F. Kennedy’ego juniora w 1998 roku. Jej witryny internetowe to: FairyTaleInterrupted.com i PMTPRManagement.com.

Liczba stron: 240

Tłumacz: Gołębiowski Patryk

Format (wymiary): 14.5x23.0cm

ISBN: 9788377783221

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.