Przestrzeń w polityce gospodarczej - Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna - książka

Przestrzeń w polityce gospodarczej książka papierowa

Tarajkowski Jerzy, Wojtasiewicz Lucyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wpływ przestrzeni na gospodarkę trudno przecenić. Jest ona, z jednej strony, fundamentem każdego społeczeństwa i każdej gospodarki, z drugiej zaś - wymiarem, bez którego niemożliwe jest prowadzenie jakiejkolwiek polityki gospodarczej. Nic zatem dziwnego, że przestrzeń jest przedmiotem stałego zainteresowania zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa jako całości. Autorzy pracy podjęli się ambitnego zadania prezentacji swoich poglądów na łamach książki, którą z okazji 80-lecia urodzin poświęcają wybitnemu polskiemu ekonomiście, Profesorowi Bohdanowi Gruchmanowi, znanemu i wysoko cenionemu w kraju i za granicą specjaliście w dziedzinie polityki gospodarczej, integracji europejskiej, polityki regionalnej i gospodarki przestrzennej. Układ książki jest logiczny i podporządkowany rosnącej (także geograficznie) skali poruszanych problemów badawczych.


Prof. dr hab. Emil Panek Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Poprzez tę książkę jubileuszową tak liczne grono wybitnych specjalistów dało wyraz najgłębszego szacunku Jubilatowi za Jego wartość dodaną do teorii i praktyki polityki gospodarczej w układach przestrzennych. Jest to również swego rodzaju hołd za zasługi Jubilata w zakresie reformy nauki oraz organizacji szkolnictwa wyższego i działalności dydaktycznej w Polsce w ramach nauk ekonomicznych. Należy nadmienić, że Jubilat jest znanym i cenionym na świecie „renesansowym" specjalistą w wielu dyscyplinach ekonomicznych.

Liczba stron: 718

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788370635466

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.