Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki – prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.
Liczba stron: 224
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788377440520
Wydanie: 1