Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą -  - książka

Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki – prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.

Liczba stron: 224

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788377440520

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.