Punkt skupienia. - Tracy Brian - książka

Punkt skupienia. książka papierowa

Tracy Brian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: onepress
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Przyszło nam żyć w ciekawych czasach! Prawdopodobnie nigdy wcześniej w historii tylu ludzi nie miało możliwości, by się realizować i spełniać marzenia. Równocześnie zmiany w otaczającym nas świecie zachodzą w oszałamiającym tempie. Czy Ty również coraz częściej masz za mało czasu, aby wypełnić wszystkie swoje obowiązki? Czy sukcesy, które odnosisz, okupujesz poczuciem przytłoczenia w pracy i życiu osobistym? A może czerpiesz coraz mniej satysfakcji i przyjemności z tego, co robisz? Sprawdzone rozwiązanie tych problemów jest w zasięgu Twojej ręki!
Ta książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania o kontrolę nad swoim życiem, o sukcesy i o równowagę w związku i w życiu osobistym. Znajdziesz tu syntezę najlepszych pomysłów i strategii zarządzania czasem, zaprezentowanych w postaci łatwego do wdrożenia planu działania. Dowiesz się, jak zorganizować swoje życie w jego siedmiu podstawowych obszarach, które mają zasadnicze znaczenie dla osiągnięcia pełnej równowagi i spokoju umysłu. Nauczysz się ustalać jasne priorytety i efektywnie zarządzać czasem. Posiądziesz również sztukę skupiania się na jednej, wybranej rzeczy, którą możesz zrobić w danym momencie, aby osiągać jak najlepsze wyniki w określonej dziedzinie. Innymi słowy, zaczniesz realizować swój prawdziwy potencjał - minuta po minucie i godzina po godzinie.
Skup się na tym, co ważne, a uzyskasz wyniki, które naprawdę się liczą!

Liczba stron: 232

Tłumacz: Kowalczyk Marcin

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788383229195

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.