Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa - Beata Sadowska (red.) - książka

Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach rosnącej konkurencji jest niemożliwe bez dostępu do aktualnej, wiarygodnej oraz dostarczonej na czas informacji. Rachunkowość jako system informacyjny organizacji ma na celu dostarczanie danych niezbędnych do zarządzania, kierowania i kontrolowania działań, procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

„Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa" to podręcznik adresowany do wszystkich, którzy interesują się zarządzaniem i rachunkowością. Połączono w nim zagadnienia teoretyczne poparte praktycznymi przykładami i zadaniami. Do każdego zadania podane jest rozwiązanie.

Czytelnik:
• dowie się, jaka jest rola i znaczenie podsystemu rachunkowości zarządczej,
• pozna podstawową klasyfikację kosztów i przychodów na potrzeby rachunkowości zarządczej,
• będzie umiał wykorzystać modele rachunku kosztów na potrzeby zarządzania oraz zastosować odpowiednie instrumenty dedykowane rachunkowości zarządczej,
• dowie się, czy można budżetować w podsystemie rachunkowości zarządczej,
• sklasyfikuje metody i modele podejmowania decyzji w warunkach ryzyka oraz pozna procedurę zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie,
• będzie miał możliwość przestudiowania oraz dokonania przeglądu współczesnych systemów informatycznych systemu finansowo-księgowego wykorzystywanych w podsystemie rachunkowości zarządczej.

Liczba stron: 406

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381025515

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.