Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.
Tematyka pracy jest istotna oraz aktualna z uwagi na rozwój dotychczasowych oraz powstawanie nowych relacji kształtujących się w obszarze współpracy przedsiębiorstw. Zagadnienie kapitału intelektualnego, relacji międzyorganizacyjnych oraz ich wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw w literaturze nauk zarządzania jest stosunkowo nowe i wymaga poznania zarówno na niwie teoretycznej, jak i praktycznych badań. Współczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w powiązaniu z innym podmiotami, które w sposób bezpośredni lub pośredni na nie oddziałują. Wobec tego kształtują one relacje polegające na tworzeniu więzi w postaci sieci, które w miarę upływu czasu podlegają ciągłemu rozwojowi. Tematyka ta jest interesująca ze względu na uwarunkowania relacji zachodzących pomiędzy organizacjami. Czynniki wpływające na kształtowanie się owych relacji stanowią jedną z kluczowych determinant podejmowania współpracy pomiędzy podmiotami gospodarczymi lub rezygnacji z niej.
Liczba stron: 271
Format (wymiary): 15.1x22.7
ISBN: 9788380857094