RODO 2018 Jak przygotować firmę na rewolucję w ochronie danych osobowych - Kobylańska Anna, Lewoszewski Marcin, Miśkowiec Anna - książka

RODO 2018 Jak przygotować firmę na rewolucję w ochronie danych osobowych książka papierowa

Kobylańska Anna, Lewoszewski Marcin, Miśkowiec Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Praktyczny poradnik z videoszkoleniami na DVD jak krok po kroku przygotować się do stosowania zasad wprowadzonych przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych (RODO).

Eksperci wyjaśniają jak wprowadzić w życie nowe zasady i stworzyć sprawny system ochrony danych osobowych.

W przewodniku znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
czym są dane osobowe
jak ustalić, na jakich poziomach i w jakich procesach dana działalność podlega rozporządzeniu
czy lepiej wprowadzać je w firmie/instytucji samodzielnie, czy zdecydować się na zewnętrznego specjalistę
jak działać zgodnie z RODO, prowadząc sklep internetowy

Przewodnik po praktycznym stosowaniu RODO, z którego dowiesz się m.in.:
Kogo dotyczy RODO
Jakie są zwiększone wymagania wobec zgody na przetwarzanie danych
Jak rozpocząć przygotowania do stosowania RODO
Jak odróżnić dane wrażliwe od danych zwykłych
Jak RODO definiuje przetwarzanie danych
Jakie kary za nieprzestrzeganie nowych przepisów czekają przedsiębiorców
Czy można pobierać więcej danych, niż wynika to z celu ich gromadzenia
Jakie obowiązki ciążą na przedsiębiorcy w kontekście prawa klienta do bycia zapomnianym
Jak powinien wyglądać prawidłowo zbudowany formularz zgody i jakie informacje musi zawierać

Liczba stron: 64

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788365986429

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.