Rodzinna karuzela Terapia rodzin bez tajemnic - Napier Augustus Y.,Whitaker Carl - książka

Rodzinna karuzela Terapia rodzin bez tajemnic książka papierowa

Napier Augustus Y., Whitaker Carl

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,99 zł
od 27,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Depresja, problemy w związku, kłopoty w szkole, uzależnienia – czy pomyślałeś kiedyś, że twoje życiowe kryzysy to tak naprawdę objawy i skutki tego, że coś złego dzieje się w twojej rodzinie? I że bez uzdrowienia rodzinnych relacji nie ma szans na ich zażegnanie?

PROBLEMY CHODZĄ RODZINAMI.

Cenieni terapeuci Augustus Y. Napier i Carl Whitaker w fascynujący sposób opisali prawdziwą terapię rodziny zmagającej się z problemami, które zna chyba każdy. Dzięki temu mamy wyjątkową możliwość zajrzenia za drzwi gabinetu i zrozumienia, na czym polega terapia rodzin. Czy uda się dotrzeć do prawdziwej przyczyny rodzinnego kryzysu? Każda sesja przynosi kolejne odkrycia: odkładane na później problemy, złożone relacje, ukryte konflikty.

„,RODZINNA KARUZELA“, TO KSIĄŻKA, KTÓRA POZWALA ZROZUMIEĆ, JAK FUNKCJONUJE RODZINA I JAK WIELKI WPŁYW MA NA KAŻDEGO Z NAS.

Odkryj wzory, które są wspólne dla wszystkich rodzin – stres, polaryzacja stanowisk i eskalacja konfliktu, szukanie kozła ofiarnego, tworzenie trójkątów, obwinianie czy rozproszenie tożsamości. Poznaj mechanizmy, które mogą zarówno zniszczyć, jak i naprawić każdą rodzinę.

JEDNAZ NAJWAŻNIEJSZYCH KSIĄŻEK O TERAPII RODZIN, JAKIE POWSTAŁY – KLASYCZNA I PRZEŁOMOWA.

„,Niezbędnik dla wszystkich, którzy mieli, mają lub będą mieli rodzinę, a dla terapeutów rodzinnych – tym bardziej“,

Bogdan de Barbaro

Liczba stron: 400

Tłumacz: Cierpisz Małgorzata

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788324096237

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.