Ronaldinho - Żółtowska-Darska Yvette, Sarzało Jacek - książka

Ronaldinho książka papierowa

Yvette Żółtowska-Darska, Jacek Sarzało

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

37,99 zł
od 19,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: SQN
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

DAWAŁ RADOŚĆ I MAGIĘ CAŁEMU PIŁKARSKIEMU ŚWIATU RONALDINHO to opowieść o chłopcu, który z ubogiej dzielnicy brazylijskiego Porto Alegre trafił na absolutny futbolowy szczyt. Na boisku czarował jak nikt inny, a jego zagrania wzbudzały zachwyt nawet u kibiców rywali. Wygrał mundial i Ligę Mistrzów, zdobył Złotą Piłkę, był mentorem samego Leo Messiego. I choć w pewnym momencie jego pełne zawirowań życie prywatne przeważyło nad tym sportowym, dla nas wszystkich na zawsze już pozostanie futbolową LEGENDĄ. Poznaj historię Ronaldinho – piłkarza, który sztuczki z ulicy przeniósł na boisko. I był w tym najlepszy na świecie. Dowiedz się, jak wielką tragedię przeżył, nie ukończywszy nawet 10 lat. Przeżyj podróż z brazylijskich plaż do szatni PSG, Barcelony i Milanu, a także pięciokrotnego mistrza świata – reprezentacji Brazylii. I pamiętaj, to wszystko WYDARZYŁO SIĘ NAPRAWDĘ. Fascynująca historia galaktycznego piłkarza, który oczarował miliony! Kiwał nie tylko na boisku, ale i dryblował poza nim. Zbudował wokół siebie legendę, która przerosła nawet jego samego. Autorka sprawnie przeprowadza czytelnika trasą z robotniczej dzielnicy w Porto Alegre przez najsłynniejsze boiska świata do paragwajskiego więzienia. Pokazuje, że od bycia gwiazdą do twardego lądowania na ziemi droga wcale nie musi być daleka. Marcin Perfuński, autor bloga SuperTATA.tv

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788383302133

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.