Rosyjska medycyna informacyjna - Potschtar Hausermann Olga, Becker Klaus Jürgen - książka

Rosyjska medycyna informacyjna książka papierowa

Potschtar Hausermann Olga, Becker Klaus Jürgen

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rosyjska medycyna informacyjna traktuje człowieka jako jedność ciała, duszy i umysłu. Zakłada, że dzięki sile świadomości każdy z nas ma wpływ na swoje zdrowie, samopoczucie oraz wszystkie zdarzenia w swoim życiu. Jej istotą jest podawanie rozregulowanemu organizmowi informacji, jak powinien prawidłowo funkcjonować. W ten sposób można spowodować jego dostrojenie się do wzorcowych częstotliwości odpowiadających idealnemu stanowi zdrowia i pełnej sprawności.
Autorzy opisują łatwe do zastosowania ćwiczenia dotyczące koncentracji, które pozwolą Ci dowolnie sterować rzeczywistością i rozwijać świadomość. Będziesz w stanie wejść w kontakt z każdym organem, komórką, a nawet własnym DNA i pozytywnie je zmieniać. Twoje narządy „słyszą” Twoje myśli, słowa oraz uczucia i cały czas są gotowe zmieniać się wraz z nimi. Pamiętaj jednak, że wysyłana informacja może zarówno wyprowadzić Cię z równowagi jak też pozwolić Ci wyzdrowieć. Są informacje, które wywołują chorobę i takie, które uzdrawiają.
Dzięki metodzie uzdrawiania zaprezentowanej w tej książce poznasz proste techniki, które umożliwią Ci regenerację organów, pełne uzdrowienie, odmłodzenie oraz dokonanie życiowych przełomów. Specjalnie przygotowane przez Autorów ćwiczenia, obejmujące wizualizacje, medytacje, jasnowidzenie i wiele innych metod, z łatwością dokonasz zmian umysłu i ciała na poziomie kwantowym.
Odkryj nowoczesną drogę do zdrowia.

Liczba stron: 212

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373777309

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.