Rozbroić narcyza - Behary Wendy T. - książka

Rozbroić narcyza książka papierowa

Behary Wendy T.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Narcyz to osoba zapatrzona w siebie i sobą zachwycona. Takich ludzi możemy spotkać wszędzie: w szkole, w pracy, w domu… Autorka książki pokazuje, jak sobie z nimi radzić. Wyjaśnia, gdzie leżą źródła narcyzmu, dlaczego ulegamy urokowi narcyzów i jak zadbać o siebie, gdy partner lub rodzic jest narcyzem. Odwołuje się przy tym do terapii schematów i zasad neurobiologii interpersonalnej. To doskonały przewodnik przetrwania dla osób będących w relacji z narcyzem, a także nieocenione źródło wiedzy dla terapeutów prowadzących terapię osób narcystycznych.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak:

• rozpoznać osobowość narcystyczną, rodzaje narcyzmu i jego źródła;
• narcyz postrzega świat i innych ludzi;
• skutecznie radzić sobie z narcyzem;
• prezentować argumenty w dyskusji, unikając punktów zapalnych;
• wyznaczać granice w relacji z narcyzem, kiedy jego zachowanie staje się nie do przyjęcia.

Wszystkim, którzy mają do czynienia z osobami narcystycznymi, zdecydowanie należy zalecić lekturę książki Wendy T. Behary i wzięcie sobie do serca jej rad. „Rozbroić narcyza” zawiera wiele celnych sugestii i wnikliwych spostrzeżeń, stanowi więc przełom w jednej z najtrudniejszych kwestii w dziedzinie psychologii.

Daniel Goleman, autor Inteligencji emocjonalnej

Liczba stron: 224

Tłumacz: Wojciechowski Aleksander

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788382581027

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.