Rudzik Rodzinny galimatias - Mianowska Sandra - książka

Rudzik Rodzinny galimatias książka papierowa

Mianowska Sandra

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Chcesz wiedzieć, jak piesek widzi różne rodzinne perypetie? Czy on tak samo jak dziecko może więcej u dziadków niż w domu? „Rudzik. Rodzinny galimatias” to już druga część przygód wesołego pieska Rudzika. Świat zaprezentowany w książce widziany jest oczami psa, który czasem ma jeszcze mały rozumek, ale wielkie serce i wciąż uczy się przestrzegania zasad i dobrego zachowania. Tym razem Rudzik przedstawia nam swoją rodzinę i oczywiście przy okazji wydarza się wiele śmiesznych sytuacji i zaskakujących zwrotów akcji. Zabawne przygody, różne rasy piesków i reakcje ludzi sprawią, że i dziecko, i dorośli będą śmiać się w głos! Nie zabraknie też końcowego morału i kolejnej nauki dla małego Rudzika. Książeczka przeznaczona jest dla dzieci uczących się czytać. Duże litery, przystępna forma i piękne ilustracje na pewno w tym pomogą. Dzieciom w wieku przedszkolnym zalecamy czytanie z dorosłym i zapewniamy, że nikt nie będzie się nudził. Jeśli chcecie poznać wcześniejsze losy Rudzika, to koniecznie przeczytajcie pierwszą część „Rudzik. Pieskie życie” – dobra zabawa gwarantowana! Sandra Mianowska – urodzona w Szczecinie, założycielka La Lalla – Lalka taka jak Ty!, przez lata spełniała dziecięce marzenia, projektując ubrania i tworząc lalki na podobieństwo dzieci, co pozytywnie wpływało na ich samoocenę i pomagało zrozumieć swoje emocje. Rozwijała u dzieci kreatywność i opiekuńczość. Stworzyła modę na La Lallę w całej Polsce.

Liczba stron: 60

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383084152

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.