Samochód w działalności gospodarczej - Paweł Dymlang - książka

Samochód w działalności gospodarczej książka papierowa

Paweł Dymlang

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kompleksowe omówienie zagadnień związanych z opodatkowaniem samochodów wykorzystywanych w działalności gospodarczej – podatkiem PIT, CIT, VAT oraz podatkiem od środków transportowych. Książka uwzględnia ważne zmiany obowiązujące od 1 stycznia 2019 r. (wprowadzone nowelizacją ustaw podatkowych z dnia 23 października 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 2159).

W publikacji wskazano m.in.:
które wydatki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów – zmiany od 1 stycznia 2019 r.,
jak dokumentować wydatki,
jak prawidłowo ustalić wartość początkową samochodu,
jak prawidłowo dokonywać amortyzacji (nowe limity od 1 stycznia 2019 r.),
jakie są nowe zasady rozliczania wydatków związanych z leasingiem,
kiedy możliwe jest pełne odliczenie VAT,
co powinna zawierać ewidencja przebiegu pojazdu,
jaki wpływ na rozliczenie podatku ma używanie samochodu do celów prywatnych,
jak prawidłowo rozliczyć podatek od środków transporotowych.

Dodatkowo przykłady, tabele, orzecznictwo sądów oraz interpretacje organów podatkowych.

W publikacji zawarto również wzór regulaminu dotyczącego zasad korzystania z samochodów firmowych (wraz z załącznikami) oraz algorytm rozliczenia VAT, który pomoże w określeniu przysługującego odliczenia (50% lub 100%).

Regulamin w edytowalnym formacie (Ms Word) dostępny w suplemencie elektronicznym. Plik suplementu do pobrania przez Internet – instrukcja w książce. Zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows.

Stan prawny – 1 stycznia 2019 r.

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 17.0x23.5cm

ISBN: 9788378046417

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.