Sherlock Holmes Pies Baskerville’ów - Doyle Arthur Conan - książka

Sherlock Holmes Pies Baskerville’ów książka papierowa

Doyle Arthur Conan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

54,90 zł
od 27,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Frajda
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Klasyczna powieść detektywistyczna z nutką dreszczyku autorstwa sir Arthura Conana Doyle’a w wersji ilustrowanej – wymarzonej dla dzieci! Gdy przedstawicieli rodu Baskerville’ów zaczyna prześladować ogromny czarny pies otoczony upiorną poświatą i ujadający po nocach nieopodal posiadłości, jedyną osobą, która może im pomóc, jest Sherlock Holmes! Słynny detektyw wspólnie z Doktorem Watsonem tropi bestię wśród zdradliwych bagien. Gdy w końcu rozwiązuje zagadkę, dowiaduje się przy okazji czegoś na temat ludzkiej chciwości, kłamstwa i iluzji. Sir Arthur Conan Doyle napisał opowieść o Sherlocku Holmesie i jego pomocniku, Doktorze Watsonie, ponad 100 lat temu. Poznajcie Psa Baskerville’ów – edycję stworzoną specjalnie z myślą o młodych czytelnikach i jednocześnie wierną oryginałowi. Tej książki nie sposób odłożyć na półkę! Maité Schmitt urodziła się w małym miasteczku niedaleko francuskiego Strasburga, przy granicy z Niemcami. Zamiłowanie do starych kreskówek zainspirowało ją do kształcenia się w kierunku ilustracji i animacji. Zilustrowała wiele książek i stworzyła krótkometrażowy film A priori łączący jej dwie wielkie pasje: książki oraz nietoperze. Margaret McGuire Novak jest redaktorką i autorką wielu książek. Po studiach w Kenyon College szybko odnalazła się w świecie wydawniczym. Mieszka z rodziną w Charlottesville, w stanie Wirginia.

Liczba stron: 236

Tłumacz: Woźniak Grażyna

Format (wymiary): 16.0x20.5cm

ISBN: 9788382802672

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.