Słownik polsko rosyjski Biznes i gospodarka - Jochym-Kuszlikowa Ludwika, Kossakowska Elżbieta - książka

Słownik polsko rosyjski Biznes i gospodarka książka papierowa

Jochym-Kuszlikowa Ludwika, Kossakowska Elżbieta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Słownik wydany w 2 tomach. Każdy z tomów zawiera ok. 30 000 terminów i uzualnych połączeń terminologicznych. W słowniku zrezygnowano z wielu haseł z języka ogólnego. W to miejsce zostały rozbudowane hasła dotyczące bankowości i finansów, marketingu i zarządzania, handlu i reklamy, giełdy papierów wartościowych i giełdy towarowej, podatków i ceł, spedycji i transportu. Szczególnie dużo nowych terminów dotyczy prawa, ustaw i umocowań prawnych, umów handlowych i porozumień, a także ubezpieczeń różnego rodzaju oraz komputeryzacji i internetu, a także szeroko pojętej informatyki. W języku rosyjskim pojawia się coraz więcej terminów zapożyczonych z innych języków, szczególnie z języka angielskiego.

Oprócz podstawowego korpusu leksykograficznego w słowniku znalazły się obszerne dodatki: Skrótowce i skróty (zawierające nazwy światowych, polskich i rosyjskich organizacji i instytucji wraz z ich akronimami oraz najczęściej używane akronimy terminów wielowyrazowych, np. VAT, NIP – z ich polskim rozszyfrowaniem), Korespondencja biznesowa z wzorami listów i zestawieniem konstrukcji językowych (zwrotów i wyrażeń) stosowanych w listach, które stanowią niezastąpioną pomoc przy redagowaniu listów.
Słownik biznesu i gospodarki przeznaczony jest dla specjalistów z zakresu nauk ekonomicznych, przedstawicieli handlowych różnych firm, biznesmenów, a także dla tłumaczy, wykładowców i studentów.

W sprzedaży drugi tom Słownik rosyjsko-polski. Biznes i gospodarka.

Liczba stron: 592

Format (wymiary): 12.0x19.0cm

ISBN: 9788301151973

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.