Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne - Jędrzejczak Beata - książka

Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne książka papierowa

Jędrzejczak Beata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów.

Pierwszy tom „Słownika sloganów reklamujących polskie marki terytorialne” to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.

Liczba stron: 174

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788378656654

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.