Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym - Diamandis Peter H., Kotler Steven - książka

Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym książka papierowa

Diamandis Peter H., Kotler Steven

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dla człowieka naturalne jest myślenie liniowe. Do niedawna zmiany zachodzące w świecie miały przeważnie właśnie taki charakter. Do dziś większość przedsiębiorstw zadowala się wzrostem liniowym, choć współcześnie globalizacja i rozwój technologii postępują wykładniczo i wiele dziedzin nauki rozwija się w ten sposób: informatyka, elektronika, nanotechnologia, biologia molekularna. W takim środowisku szanse na rzeczywiście spektakularny sukces mają przedsiębiorcy myślący w sposób wykładniczy.

Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele.

W tej książce omówiono:

schemat „sześciu D wykładniczości”;
technologie wykładnicze, dzięki którym ścieżka od pomysłu do fortuny staje się znacznie krótsza;
zagadnienia związane z psychologią śmiałości, dzięki której nauczysz się myśleć w większej skali;
czynniki zwiększania ludzkiej efektywności;
wykorzystanie siły tłumu do odnajdywania błyskotliwych rozwiązań;
stosowanie crowdsourcingu i crowdfundingu.

Rozwój w postępie wykładniczym? Tak! Teraz to możliwe!

Liczba stron: 310

Format (wymiary): 14.0x20.6

ISBN: 9788328321786

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.