Sól - Nieumywakin Iwan - książka

Sól książka papierowa

Nieumywakin Iwan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W każdym domu jest sól. Codziennie używamy jej w kuchni. To najpopularniejsza przyprawa i środek konserwujący stosowany na świecie od tysięcy lat. Jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania każdego organizmu.
Autor książki, znany rosyjski lekarz i naturopata, autor wielu książek - Iwan Nieumywakin - stworzył kompleksowy poradnik o soli, szczegółowo opisuje różne jej rodzaje i właściwości. Znajdziesz w nim wiele sposobów ich zastosowania nie tylko w kuchni. Dogłębnie analizuje działanie soli na organizm, w jakich ilościach można ją spożywać, jak solić potrawy dla dzieci. Autor głównie skupia się na wykorzystaniu jej leczniczych właściwości. Rozwiejesz wszelkie kontrowersyjne opinie na temat soli, które pojawiły się w ostatnich latach.
Sól jest stosowana w różnego rodzaju terapiach. Jedna z nich jest haloterapia. Metoda ta polega na oddychaniu powietrzem bogatym w związki soli. Dzięki niej wzmocnisz naturalny system odpornościowy swojego organizmu, bez potrzeby zażywania tabletek i obciążania wątroby. Zalecane są dla osób z dolegliwościami tarczycy, astmy, chorób płuc czy oskrzeli. Znajdziesz też prosty sposób na pozbycie się bólu zatok. Wszelkie problemy skórna takie jak egzema czy łuszczyca też możesz uleczyć zwykłą solą. Pozbędziesz się częstych stanów przemęczenia, które dopadają każdego z nas. Autor opisując każdą z terapii podaje również przeciwwskazania, czyli z łatwością zdołasz wybrać odpowiednią dla siebie i zastosować ją samodzielnie w domu.
Cała prawda o soli.

Liczba stron: 120

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788364278075

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.