Spółka celowa a konsorcjum - Roguska-Kikoła Agnieszka, Rutkowska Dagmara, Dessoulavy-Śliwińska Hoa - książka

Spółka celowa a konsorcjum książka papierowa

Roguska-Kikoła Agnieszka, Rutkowska Dagmara, Dessoulavy-Śliwińska Hoa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Łączenie posiadanych zasobów pozwala zwiększyć konkurencyjność na rynku i zdywersyfikować ryzyko związane z udziałem w projekcie, co w konsekwencji umożliwia realizację dużych i ciekawych przedsięwzięć podmiotom, które działając w pojedynkę, nie byłyby w stanie np. wygrać przetargu i samodzielnie podjąć się wykonania zamówienia. Chęć zwiększenia osiąganych zysków, a co za tym idzie potrzeba aktywnego udziału w obrocie gospodarczym sprawiają, iż przedsiębiorcy podejmują decyzje o połączeniu swych sił i wspólnym udziale w różnego rodzaju przedsięwzięciach. Pojawia się wówczas pytanie, w jakiej formie prawnej najdogodniej można byłoby osiągnąć wspólny cel. Uszycie rozwiązania na miarę, uwzględniającego wszystkie potrzeby uczestników projektu, jest dużym wyzwaniem, wymagającym nie tylko szerokiej wiedzy prawno-podatkowo-finansowej, lecz również praktycznych umiejętności i wyjścia poza utarte schematy.

W niniejszej publikacji prawnicy Kancelarii Prawniczej CONTRAHENDO przedstawili dwie z możliwych form wspólnego udziału w projekcie – konsorcjum i spółkę celową. Obok zagadnień stricte prawnych publikacja zawiera zagadnienia podatkowe i finansowe związane z omawianym tematem.

Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do praktyków prawa, a także przedsiębiorców

Liczba stron: 134

Format (wymiary): 16.0x23.0

ISBN: 9788380850316

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.