Sprawozdawczość finansowa według krajowych i międzynarodowych standardów - Olchowicz Irena, Tłaczała Agnieszka - książka

Sprawozdawczość finansowa według krajowych i międzynarodowych standardów książka papierowa

Olchowicz Irena, Tłaczała Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

95,00 zł
od 47,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Celem opracowania jest przedstawienie istoty i formy sprawozdań finansowych na tle standaryzacji i harmonizacji rachunkowości. Autorki dokonały analizy porównawczej elementów sprawozdań finansowych: bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym, rachunku przepływów pieniężnych, dodatkowych informacji i objaśnień według ustawy o rachunkowości oraz ich odpowiedników sporządzanych zgodnie z przepisami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (sprawozdania z sytuacji finansowej, sprawozdania z zysków lub strat i innych całkowitych dochodów, sprawozdania ze zmian w kapitale własnym, sprawozdania z przepływów pieniężnych oraz informacji dodatkowych). Wskazały na specyfikę zawartości merytorycznej poszczególnych pozycji sprawozdawczych zilustrowanych wieloma przykładami według ustawy o rachunkowości i standardów MSR/MSSF.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości, finansów i analiz finansowych, pracowników pionów finansowo-księgowych, menedżerów, biegłych rewidentów, analityków finansowych oraz szerokiego gremium osób zajmujących się rachunkowością, sprawozdawczością finansową i analizą ekonomiczno-finansową.

Liczba stron: 506

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788379307791

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.