Sprzedaż przez internet -  - książka

Sprzedaż przez internet książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prowadzenie handlu poprzez kanały elektroniczne stwarza przed przedsiębiorcami wiele szans, ale wiąże się także z określonymi obowiązkami oraz zagrożeniami, przed którymi należy właściwie się chronić. E-handel to także szanse stawiane przed kupującymi. To nie tylko wygoda i łatwość w wyszukiwaniu interesujących produktów, ale także szereg korzystnych uprawnień, dających zdecydowanie więcej możliwości niż zakupy tradycyjne.

Niniejszy Poradnik powstał z myślą zarówno o sprzedających, jak i kupujących w sieci. Autorzy podzielili się swoimi doświadczeniami z obsługi prawnej największych graczy na rynku e-commerce i zaznaczyli pola ochrony, o które należy zadbać, by móc w bezpiecznych warunkach rozwijać własny e-handel.

Zakres regulacji dotyczącej działalności online jest bardzo szeroki. Swoim zasięgiem obejmują one zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej, ochroną prawno-autorską i ochroną kupujących. Uregulowania dotyczące sprzedaży internetowej obejmują także kwestie związane z VAT. Odnoszą się one do odpowiedniej dokumentacji i korekty sprzedaży internetowej, ewidencjonowania na kasie fiskalnej usług świdczonych przez Internet, a także split paymentu i braku zwolnienia podmiotowego dla sklepów internetowych oferujących dostawę niektórych produktów.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

Od czego zacząć działalność handlową w sieci
Jakie obowiązki ma podmiot świadczący sprzedaż internetową
Jak skutecznie chronić bazę danych osobowych
Jakie są zasady opodatkowania handlu elektronicznego

Liczba stron: 96

Format (wymiary): 20.5x29.5cm

ISBN: 9788381376693

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.