Star Wars Eskadra Alfabet Cena zwycięstwa Tom 3 - Freed Alexander - książka

Star Wars Eskadra Alfabet Cena zwycięstwa Tom 3 książka papierowa

Alexander Freed

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Olesiejuk
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Świat „Gwiezdnych wojen“ zaprasza na kolejną ekscytującą przygodę w trzeciej części trylogii „Eskadra Alfabet“.
Pościg tytułowej eskadry za imperialnym Skrzydłem Cienia wciąż trwa i obfituje w pełne dramatyzmu i emocji zwroty akcji i epizody.
Imperator nie żyje, jego potęga dogorywa, ale galaktyka nadal nękana jest niszczycielskimi rajdami Skrzydła Cienia, formacji próbującej przywrócić dawny porządek. Pod wodzą charyzmatycznego Sorana Keizego pułk myśliwców odzyskuje siły i szykuje się do kolejnej zabójczej misji.
Asy przestworzy z Nowej Republiki, na czele których stoi legendarna Hera Syndulla, zrobią wszystko, by ją udaremnić i raz na zawsze położyć kres imperialnej idei. Walki przybierają na sile, a w tle realizowana jest inna misja, podjęta przez Keizego nie w imię umierającego Imperium, lecz z myślą o ratowaniu jego żołnierzy.
Kosmiczne starcia maszyn i emocjonujące pojedynki godnych siebie pilotów są równie dramatyczne, jak wewnętrzne zmagania bohaterów, których losy naznaczyła wieloletnia wojna. W obliczu ostatecznej rozgrywki i kresu wojennych działań Yrica Quell, Wyl Lark, Nath Tensent, Kairos, Chass na Chadic przeżywają głębokie dylematy moralne i zadają sobie pytania, kim byli kiedyś, kim się stali w czasie wojen i co z nimi będzie, gdy nastanie pokój. Jaką cenę przyjdzie im zapłacić za zwycięstwo?

Liczba stron: 592

Tłumacz: Kietzman Krzysztof

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788382622300

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.