Stymulatory tkankowe w medycynie estetycznej - Załęska Izabela - książka

Stymulatory tkankowe w medycynie estetycznej książka papierowa

Załęska Izabela

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

159,00 zł
od 79,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Monografia Stymulatory tkankowe w medycynie estetycznej została przygotowana przez dr n. med. Izabelę Załęską – światowej sławy specjalistkę. Autorka dzieli się swoim doświadczeniem oraz wiedzą, jaką zdobyła podczas pracy z pacjentem i na przestrzeni wielu lat – nie tylko w czasie szkoleń, ale także konferencji, zarówno krajowych, jak i zagranicznych.

Po przeczytaniu publikacji dowiesz się, czym jest stymulacja tkankowa oraz jakie są jej rodzaje. Przypomnisz sobie podstawy anatomiczne oraz zrozumiesz wielopoziomowy mechanizm starzenia się skóry, co znacznie wpłynie na Twoją pracę. Poznasz, jakimi metodami możesz zdiagnozować problem oraz jak należy przygotować klienta do zabiegu. Wybierzesz odpowiednią technikę pracy, która jest uzależniona od poziomu tkankowego. Zapoznasz się z rodzajami narzędzi oraz zasadami ich wyboru, a także składnikami stymulującymi. Przeanalizujesz produkty pod kątem wykorzystania substancji, wskazań i możliwości zabiegowych. Ponadto została zaprezentowana dokumentacja zabiegowa oraz przykładowe rezultaty zabiegów. Całość dopełniają filmy instruktażowe oraz szczegółowe zdjęcia prezentujące zabiegi.

Monografia Stymulatory tkankowe w medycynie estetycznej jest skierowana do profesjonalistów, którzy wykonują zabiegi stymulatorami tkankowymi oraz osób, które w przyszłości chciałyby realizować się na tej drodze.

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301238254

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.