Superman. Śmierć Supermana. Tom 1 - Bogdanove Jon - książka

Superman. Śmierć Supermana. Tom 1 książka papierowa

Bogdanove Jon

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

219,99 zł
od 110,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Egmont
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

„Śmierć Supermana” to pierwszy z trzech tomów wydarzenia, które na początku lat 90. rozegrało się na łamach różnych serii związanych z Człowiekiem ze Stali. Śmierć superbohatera nie tylko wstrząsnęła fanami komiksów, ale również odbiła się szerokim echem w mediach głównego nurtu. Doomsday to stworzenie, którego jedynym celem jest śmierć i zagłada. Wylądował na Ziemi, niszcząc wszystko i każdego, kto ośmieli się stanąć mu na drodze. Liga Sprawiedliwości podejmuje desperacką próbę powstrzymania nieznanego najeźdźcy. Kiedy bestia zbliża się do Metropolis, Superman staje naprzeciwko potwora. I wtedy dzieje się coś nie do pomyślenia. Człowiek ze Stali... przegrywa walkę i umiera. Wszyscy pogrążają się w żałobie i opłakują człowieka, który symbolizował najlepsze ludzkie cechy. Kto teraz obroni mieszkańców Ziemi? Autorami scenariusza są legendarni twórcy jak Dan Jurgens, Jerry Ordway, Louise Simonson, Roger Stern, Karl Kesel. Za rysunki odpowiadają zaś doskonali artyści jak Jon Bogdanove, Tom Grummett, Jackson Guice oraz wielu innych. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: „Action Comics” #683–686, „The Adventures of Superman” #496–500, „Superman” #73–77, „Superman: The Man of Steel” #17–21, „Justice League America” #69–70, „Legacy of Superman” #1, „Supergirl and Team Luthor Special” #1 oraz „Newstime: The Life and Death of Superman”.

Liczba stron: 630

Tłumacz: Sidorkiewicz Tomasz

Format (wymiary): 17.0x26.0cm

ISBN: 9788328165540

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.