SuperPamięć w 31 dni - Paulina Mechło - książka

SuperPamięć w 31 dni książka papierowa

Paulina Mechło

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Codziennie trenuj pamięć, ma służyć Ci całe życie!

Poważne techniki i sprytne triki, czyli sposoby szybkiego zapamiętywania różnych informacji
Mnemotechnika i okolice, czyli ćwiczenia wymagające koncentracji i kreatywnego myślenia
Igraszki ze słowem, dźwiękiem i obrazem, czyli wspaniałe zabawy poprawiające pamięć

Czy zdarzyło Ci się ostatnio zastanawiać nad kondycją Twojej pamięci? Niestety, większość z nas zbyt rzadko poświęca jej uwagę. Nie widzimy potrzeby jej trenowania aż do momentu, gdy nagle odkryjemy, że nie służy nam tak dobrze jak wcześniej. Musisz wiedzieć, że to właśnie ona decyduje o tym, kim jesteśmy i jacy jesteśmy. Pozwala nam budować własną tożsamość, kieruje naszymi myślami i wpływa na działania. To dzięki niej orientujemy się w świecie, możemy mieć własne poglądy, skojarzenia i wspomnienia. Nikt przy zdrowych zmysłach nie chciałby nagle jej utracić. Jak zatem uniknąć pogorszenia pamięci pojawiającego się z wiekiem?

Jeśli chcesz zachować swoją pamięć w doskonałej formie i poprawić jej kondycję, koniecznie sięgnij po tę książkę. Jej autorka proponuje Ci miesięczny trening pamięci w formie stymulujących ją zabaw. Znajdziesz tu sprytne sposoby ułatwiające zapamiętywanie i kojarzenie osób, faktów czy miejsc, ćwiczenia wspomagające koncentrację i głębokie przetwarzanie informacji, a także najróżniejsze łamigłówki, pozwalające rozruszać nieco Twój umysł. Zastosuj i powtarzaj tę kurację, a Twoja pamięć będzie stawać się coraz lepsza!
Nie zapomnij o treningu pamięci — to się naprawdę opłaca!

Liczba stron: 176

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788324668588

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.