Święty Mikołaj bierze nadgodziny - D’Ignazio Michele - książka

Święty Mikołaj bierze nadgodziny książka papierowa

D’Ignazio Michele

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,99 zł
od 22,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Święty Mikołaj z powodu ogólnoświatowego kryzysu został zwolniony i musiał znaleźć nowe zajęcie… Na szczęście praca w Miejskim Przedsiębiorstwie Oczyszczania i produkcja prezentów z recyklingu przynosi mu dużo satysfakcji. Wciąż przychodzą też do niego listy od dzieci. Niektóre niezwykłe, jak ten od Śnieżynki, która prosi, żeby w jej mieście zakwitły kwiaty, a drzewa zaczęły rodzić owoce. Niewiele myśląc, Mikołaj podejmuje wyzwanie i rusza (na miotle!) w drogę, aby spełnić marzenie dziewczynki…

Michele D’Ignazio urodził się w Cosenzy w 1984 roku. Jest autorem cieszącej się dużą popularnością serii „Historia pewnego ołówka”, docenionej zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Na podstawie tych książek przeprowadzane są warsztaty w szkołach i bibliotekach; powstało także przedstawienie teatralne. Międzynarodowy sukces przyniosła twórcy „Nowa praca Świętego Mikołaja”, która została przetłumaczona na osiem języków i doczekała się dwóch kolejnych tomów. Michele D’Ignazio kręci ponadto filmy dokumentalne, a latem prowadzi małą karczmę w nadmorskiej wiosce w Kalabrii.

Sergio Olivotti – włoski grafik i ilustrator wielokrotnie nagradzany za swoją twórczość. Wykładał komunikację wizualną na Politechnice Mediolańskiej, zilustrował kilkanaście książek dla dzieci, a parę z nich również napisał. Jest autorem wydanej w Polsce „Zwierzoobjaśniarki” – pełnej humoru historii wynalazku, który pozwala rozumieć mowę zwierząt.

Liczba stron: 112

Tłumacz: Wajs Joanna

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788310138736

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.