Szkółkarstwo ozdobne wybrane zagadnienia - Szydło Wiesław - książka

Szkółkarstwo ozdobne wybrane zagadnienia książka papierowa

Szydło Wiesław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Szkółkarstwo ozdobne - wybrane zagadnienia" (wydanie trzecie) jest książką skierowaną do osób zainteresowanych rozmnażaniem oraz produkcją drzew i krzewów ozdobnych. Ostatnie publikacje, poświęcone tej tematyce w sposób całościowy, pochodzą z lat osiemdziesiątych i są aktualne już tylko w zakresie dotyczącym tradycyjnej i mniej skomplikowanej uprawy gruntowej. Brak jest na­tomiast całościowych informacji dotyczących pro­wadzenia najważniejszego obecnie działu szkółkarstwa, jakim są uprawy pojemnikowe, dlatego właśnie im poświęcono największą uwagę. Na rynku można obecnie spotkać liczne publikacje dotyczące rozmnażania drzew i krzewów ozdob­nych, dlatego ta część niniejszej książki zawiera tylko metody rozmnażania najczęściej stosowane w praktyce (w tym wydaniu dodano kilkanaście nowych rodzajów roślin a wiele informacji poszerzono). W innych rozdziałach również zwrócono szczególną uwagę na praktyczne aspekty produkcji szkółkarskiej.

W tym wydaniu szczególnie szeroko został potraktowany rozdział dotyczący trudnego zagadnienia walki z chwastami, uzupełniony o liczne przykłady za­stosowania herbicydów w innych krajach. Poszerzeniu uległ także rozdział dotyczący ochrony ro­ślin szkółkarskich.

Książka ta powinna stać się cennym uzupełnieniem wiedzy osób zainteresowanych produkcją szkółkarską, a także uczniów ogrodniczych szkół średnich oraz studentów akademii rolniczych.

Liczba stron: 136

ISBN: 9788393669516

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.