Sztuka treningu mentalnego Jak osiągnąć maksimum możliwości - Gonzalez DC - książka

Sztuka treningu mentalnego Jak osiągnąć maksimum możliwości książka papierowa

Gonzalez DC

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Droga do sukcesu rozpoczyna się w ludzkim umyśle. Mistrzowie sportu, legendarni wojownicy, gwiazdy biznesu czy politycy wielkiego formatu — wszyscy ci ludzie rozwijają umiejętności psychiczne, dzięki którym uzyskują ponadprzeciętne wyniki. Nawet jeśli wydaje się, że sukces wymaga przede wszystkim niezwykłej siły czy sprawności mięśni, odpowiedni trening mentalny pozwala na przekraczanie kolejnych barier — również tych fizycznych. Zwycięzca myśli jak zwycięzca!

Trzymasz w rękach świetnie napisany poradnik o tym, jak osiągnąć szczyt swoich możliwości. W zwięzły i zrozumiały sposób przedstawiono tu skuteczne metody treningu mentalnego, opisano potrzebne umiejętności psychiczne i sprawdzone techniki ich kształtowania. Szybko zrozumiesz myśli, emocje i energie towarzyszące czynnościom, w które się angażujesz. Przekonasz się, jak bardzo ważna są wiara w siebie, skupienie i właściwy stan umysłu, aby osiągnąć idealny klimat mentalny - odpowiedni, by podjąć każde wyzwanie i osiągnąć zamierzone cele.
Dzięki tej książce już wkrótce nauczysz się myślenia zwycięzcy i przekroczysz swoje własne granice!

Najważniejsze zagadnienia:
kształtowanie przewagi mentalnej i poczucia pewności siebie
inżynieria wyobraźni
wojownik mentalny i znaczenie nastawienia
kontrola strachu i zachowanie spokoju
marzenia i cele
mentalne przygotowanie się do zwycięstwa

Źródło zwycięstw i sukcesów tkwi w Twoim umyśle!

Liczba stron: 152

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Sugiero Joanna

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788383226972

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.