Tao kapitału - Spitznagel Mark - książka

Tao kapitału książka papierowa

Spitznagel Mark

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tao Kapitału to wnikliwe studium postawy, która przynosi zyski: zarówno w życiu, jak i na rynku finansowym. Autor, Mark Spitznagel, inwestor giełdowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, przekonuje, że warto być cierpliwym i wytrwałym w ponoszeniu niewielkich strat i warto powściągać się w pogoni za szybkimi zyskami, by odnieść naprawdę spektakularny sukces. Swoją filozofię wywodzi ze starożytnych Chin i uzasadnia ją zjawiskami, zachodzącymi w przyrodzie oraz we współczesnych ekosystemach, jakimi są nowoczesne korporacje lub parkiety giełdowe.

O AUTORZE:
Mark Spitznagel jest założycielem i prezesem Universa Investments, firmy doradztwa inwestycyjnego, która specjalizuje się w akcyjnym tail-hedgingu, polegającym na dążeniu do wysokich stóp zwrotu z inwestycji przy wykorzystaniu grubych ogonów rozkładu ryzyka. W swojej dwudziestoletniej karierze inwestycyjnej Spitznagel piastował różne stanowiska także poza funduszami hedgingowymi — był m.in niezależnym maklerem na parkiecie Chicago Board od Trade (był najmłodszym „miejscowym” na parkiecie obligacji), szefem działu w Morgan Stanley w Nowym Jorku. Uzyskał stopień magistra na Uniwersytecie Nowojorskim (w Courant Institute of Mathematical Sciences -instytucie nauk matematycznych imienia Richarda Couranta. Spitznagel jest również właścicielem „Idyll Farm” [Sielska Farma]
w północnej części stanu Michigan.

Wszystkie osobiste zyski ze sprzedaży „Tao kapitału” Spitznagel przekazuje na cele dobroczynne.

Liczba stron: 416

Tłumacz: Bińczak Halina

Format (wymiary): 14.0x20.4cm

ISBN: 9788363993122

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.