Terapia laserowa w retinopatii cukrzycowej - Muzyka-Woźniak Maria, Jamrozy-Witkowska Agnieszka, Misiuk-Hojło Marta - książka

Terapia laserowa w retinopatii cukrzycowej książka papierowa

Muzyka-Woźniak Maria, Jamrozy-Witkowska Agnieszka, Misiuk-Hojło Marta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.

119,00 zł
od 59,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kolejna pozycja z cyklu monografii omawiających wykorzystanie laseroterapii w okulistyce, prezentująca podstawowe, aktualne wiadomości na temat leczenia retinopatii cukrzycowej, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów praktycznych. Jednym z najtragiczniejszych powikłań cukrzycy jest utrata wzroku. Zastosowana we właściwym czasie odpowiednia laseroterapia może pozwolić utrzymać użyteczną ostrość wzroku do końca życia chorego. Monografia adresowana jest do lekarzy w trakcie specjalizacji z okulistyki, okulistów zajmujących się fotokoagulacją laserową, a także do tych, którzy wykonują okresowe badania kontrolne dna oczu u cukrzyków.

Zagadnienia:
epidemiologia i czynniki ryzyka retinopatii cukrzycowej
patogeneza retinopatii cukrzycowej
naturalny przebieg retinopatii cukrzycowej
laseroterapia w cukrzycy - rys historyczny
teoria działania fotokoagulacji laserowej e leczeniu retinopatii cukrzycowej
optymalny czas terapii i strategia postepowania
rodzaje laserów stosowanych w leczeniu retinopatii cukrzycowej
rodzaje soczewek
formy fotokoagulacji laserowej w retinopatii cukrzycowej
efekty uboczne i powikłania laseroterapii
ból związany z terapią laserową
inne metody leczenia rozlanej makulopatii cukrzycowej
quiz

Liczba stron: 78

Format (wymiary): 21.0x27.5cm

ISBN: 9788389009678

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.