The Science of Social Influence -  - książka

The Science of Social Influence książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

The contributions to this volume capture the thrill of current work on social influence, as well as providing a tutorial on the scientific and technical aspects of this research. The volume teaches the student to:

Learn how to conduct lab, field and case research on social influence through example by leading researchers
Find out about the latest discoveries including the status of research on social influence tactics, dissonance theory, conformity, and resistance to influence
Discover how seemingly complex issues such as power, rumors, group and minority influence and norms can be investigated using the scientific method
Apply knowledge to current influence campaigns to find out what works and what does not.

The Science of Social Influence is the perfect core or complementary text for advanced undergraduate or graduate students in courses such as Attitudes and Attitude Change, Communications, Research Methods and, of course, Social Influence.

Liczba stron: 366

Rok wydania: 2007

Format (wymiary): 15.0x23.0cm

ISBN: 9781138006157

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.