To jest chemia 2 Podręcznik Zakres podstawowy - Hassa Romuald, Mrzigod Aleksandra, Mrzigod Janusz - książka

To jest chemia 2 Podręcznik Zakres podstawowy książka papierowa

Hassa Romuald, Mrzigod Aleksandra, Mrzigod Janusz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

61,90 zł
od 31,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Nowa Era
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Uwaga! Edycja 2024. Publikacje dostosowane do zmian w podstawie programowej z 2024 r. Zawierają czytelne oznaczenia treści, które od września 2024 r. już nie obowiązują.

Podręcznik „To jest chemia” część 2. do zakresu podstawowego:

Ułatwia zrozumienie nowych zagadnień dzięki przypomnieniu podstaw chemii na początku działu To było w szkole podstawowej! oraz metodzie na zapamiętanie pojęć lub opanowanie umiejętności Jest na to sposób!
Rozwija umiejętność projektowania doświadczeń chemicznych, opisywania obserwacji i formułowania wniosków dzięki precyzyjnie opisanym eksperymentom z wyróżnionymi obserwacjami i wnioskiem.
Kształci umiejętności obliczeniowe i stosowanie poprawnej nomenklatury związków organicznych dzięki przykładom z Planem rozwiązywania tłumaczącym krok po kroku sposoby rozwiązania zadań.
Umożliwia zrozumienie złożonych procesów dzięki infografikom Krok po kroku.
Ułatwia powtórzenie materiału do sprawdzianów dzięki Podsumowaniom w formie pytań i odpowiedzi i przekrojowym zadaniom do działów Sprawdź, czy potrafisz…
Zapewnia systematyczne ćwiczenie kluczowych umiejętności – dołączony Zbiór zadań zawiera ponad 200 zadań do wszystkich działów z chemii organicznej, uporządkowanych zgodnie z zasadą stopniowania trudności i podzielonych pod kątem zagadnień istotnych w nauce chemii.

Liczba stron: 360

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788326750991

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.