Triathlon Plany treningowe - Matt Fitzgerald - książka

Triathlon Plany treningowe książka papierowa

Matt Fitzgerald

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Plany treningowe do najpopularniejszych dystansów:

• Sprint
• Olimpijski
• Pół-Ironman
• Ironman

Gdy w 2006 roku w Stanach Zjednoczonych ukazało się pierwsze wydanie, książka od razu wskoczyła na szczyty sportowych list bestsellerów. Od tamtej pory stale korzysta z niej tysiące triathlonistów na całym świecie. A publikacja wciąż jest wymieniana jako jedna z najważniejszych pozycji do czytania dla miłośników tego sportu.

Co stanowi o wyjątkowości tej książki? Zawiera coś, czego nie sposób znaleźć w żadnej innej publikacji czy na stronach internetowych. 40 szczegółowych planów treningowych na najpopularniejszych dystansach. Sprint, dystans olimpijski, pół-ironam i pełny dystans ironmana.

Plany treningowe do każdego dystansu podzielone są na dziesięć poziomów - od zupełnie początkującego do zawodników z elity. Do tego dwa plany przeznaczone na okres przejściowy, między sezonami.

Książka jest doskonałym narzędziem dla osób trenujących samodzielnie. Wystarczy określić cel i poziom, na jakim aktualnie się znajdujemy - potem wybrać jeden z 10 planów. Kompleksowe przygotowanie gwarantowane. (Zobacz przykładowe zestawy planów treningowych na następnej stronie).

Publikacja przyda się również trenerom. Jak na tacy podane są schematy rozkładu akcentów w cyklu treningowym i elementy składowe pojedynczych jednostek treningowych.

O jakości prezentowanych planów niech świadczy fakt, że książka jest firmowana przez najpoważniejsze pismo triathlonowego na świecie - "Triathlete Magazine".

Liczba stron: 460

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 17.1x23.5

ISBN: 9788364709050

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.