Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Podręcznik omawia zagadnienia związane z określaniem celów przekazu reklamowego i dobieraniem narzędzi promocji oraz przedstawia w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej wiedzę na temat informacji reklamowych. Autorzy publikacji kładą duży nacisk na znaczenie mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy. Pokazują, jak wykorzystywać programy komputerowe do gromadzenia i przetwarzania informacji oraz opracowywania treści do kampanii. Podkreślają także obowiązek stosowania przepisów prawa oraz przestrzegania zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki reklamy wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Liczba stron: 336
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788302157158