W centrum uwagi 1 Podręcznik do wiedzy o społeczeństwie Zakres rozszerzony Edycja 2024 - Drelich Sławomir, Janicki Arkadiusz, Kięczkowska Justyna, Komorowski Jerzy, Martinek Ewa, Peisert Arkadiusz - książka

W centrum uwagi 1 Podręcznik do wiedzy o społeczeństwie Zakres rozszerzony Edycja 2024 książka papierowa

Drelich Sławomir, Janicki Arkadiusz, Kięczkowska Justyna, Komorowski Jerzy, Martinek Ewa, Peisert Arkadiusz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

64,90 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Nowa Era
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Edycja 2024. Publikacje dostosowane do zmian w podstawie programowej z 2024 r. Zawierają czytelne oznaczenia treści, które od września 2024 r. już nie obowiązują.

Podręcznik „W centrum uwagi. Część 1” dla zakresu rozszerzonego w przystępny sposób przedstawia zagadnienia dotyczące człowieka jako jednostki oraz istoty społecznej, specyfiki różnych wspólnot, a także funkcjonowania społeczeństwa.

Ułatwia nauczanie wiedzy o społeczeństwie i realizację podstawy programowej dzięki uporządkowanemu układowi treści oraz schematom i tabelom.
Wzbudza zainteresowanie przedmiotem poprzez liczne przykłady nawiązujące do rzeczywistości otaczającej ucznia oraz atrakcyjne rozwiązania graficzne.
Kształci umiejętność analizy materiałów źródłowych, w tym danych statystycznych, dzięki zróżnicowanym ćwiczeniom.
Pozwala na samodzielne powtarzanie wiadomości za pomocą czytelnych podsumowań rozdziałów.
Umożliwia opanowanie umiejętności rozwiązywania zadań typu maturalnego dzięki różnorodnym zadaniom i wskazówkom zamieszczonym w blokach pt. Wiesz, umiesz, zdas
Skutecznie przygotowuje do matury już od 1 klasy.

Liczba stron: 256

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788326750526

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.