W głowie zabójcy - Mazurek Maria,Szaszkiewicz Maciej - książka

W głowie zabójcy książka papierowa

Mazurek Maria, Szaszkiewicz Maciej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

56,99 zł
od 28,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

CZY KAŻDY Z NAS MOŻE STAĆ SIĘ ZABÓJCĄ?
Dr Maciej Szaszkiewicz, wybitny psycholog sądowy i prekursor profilowania w naszym kraju, po raz pierwszy odkrywa tajemnice swojego zawodu i opowiada o najgłośniejszych zbrodniach, którymi żyła cała Polska. W intrygującej rozmowie z dziennikarką Marią Mazurek wyjaśnia, jakie wydarzenia w życiu zwykłego człowieka mogą go doprowadzić do popełnienia najokrutniejszych czynów. W przenikliwy sposób opisuje też, co dzieje się w umyśle zabójcy oraz jak przestępcy w makiaweliczny sposób potrafią manipulować śledczymi, mediami i opinią publiczną.
Czy istnieje zbrodnia doskonała? Jak nie stać się ofiarą? Czy w zabójcy można dostrzec dobro? To książka dla osób o mocnych nerwach. Zawiera unikatowe dokumenty – autentyczne profile przestępców, a opisane w niej historie wydarzyły się naprawdę.
dr Maciej Szaszkiewicz – polski psycholog sądowy i profiler kryminalny, były adiunkt w Instytucie Ekspertyz Sądowych w Krakowie. Od ponad 30 lat zajmuje się badaniem psychiki osób popełniających najcięższe przestępstwa. Autor licznych publikacji naukowych z zakresu psychologii kryminalnej.
Maria Mazurek – polska dziennikarka i pisarka, specjalizująca się w wywiadach oraz reportażach o tematyce społecznej i naukowej. Autorka lub współautorka wielu książek popularnonaukowych dla dzieci i dorosłych, między innymi „Sen Alicji, czyli jak działa mózg” i „Zbuntowane ciało. Jak zrozumieć i oswoić choroby autoimmunologiczne”. Prowadziła podcast #PoLudzku.

Liczba stron: 328

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788383602066

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.