Wartości członków subkultur młodzieżowych - Sowa-Behtane Ewa - książka

Wartości członków subkultur młodzieżowych książka papierowa

Sowa-Behtane Ewa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WAM
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2015
Opis

„Problematyka wartości od kilkudziesięciu lat stanowi jeden z głównych nurtów analiz w naukach społecznych i humanistycznych. O ile jeszcze w okresie międzywojennym znajdowało to wyraz przede wszystkim w pogłębionych teoretycznych, o tyle w ostatnich dziesięcioleciach są one często dopełniane przez różnorodne publikacje prezentujące wyniki badań empirycznych. Wynika to z dużego znaczenia problematyki aksjologicznej w codziennym życiu. Badania empiryczne są tym bardziej potrzebne, że w związku z gwałtownymi zmianami we współczesnym świecie, intensyfikacją procesów globalizacji i bardzo szybkim postępem naukowo-technicznym mamy do czynienia z bardzo szybkimi przemianami społecznymi i kulturowymi. (…) Autorka przeprowadziła badania wśród członków różnych subkultur młodzieżowych: szalikowców, hip-hopowców i fanów muzyki techno. Pozwalają one poznać cechy wspólne stosunku do wartości przedstawicieli różnych subkultur, jak i specyfikę świadomości aksjologicznej przedstawicieli poszczególnych grup. (…) Autorka podjęła ważny, niewystarczająco rozpoznany temat. Przeprowadziła interesujące poznawczo badania, które prowadzą do ważnych wniosków dla teorii i praktyki pedagogicznej. Dlatego książka Ewy Sowa-Behtane może zainteresować teoretyków i praktyków zajmujących się wychowaniem współczesnej młodzieży”.

Fragment recenzji prof. zw. dr hab. Mirosława J. Szymańskiego

Liczba stron: 346

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788327710222

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.