Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków - Roam Dan - książka

Wizualna strona biznesu Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków książka papierowa

Dan Roam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Narysuj własną mapę sukcesu!

Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat — a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych epokach. Nie powinno nas więc dziwić, że wizualny przekaz jest najszybciej przyswajany przez ludzki mózg. Szkopuł w tym, że choć żyjemy dziś w tzw. kulturze obrazkowej, 90% ludzi nie umie wykorzystywać rysunku do swoich celów. Choć mamy do dyspozycji doskonałą technologię, w kwestii tworzenia obrazów niosących określone przesłanie czy wyjaśniających złożone problemy jesteśmy daleko w tyle za autorami rysunków naskalnych.

Na szczęście da się temu zaradzić. Jeśli chcesz nauczyć się rozrysowywać swoje myśli, jasno przedstawiać innym pomysły i rozwiązania problemów, ułatwiać zrozumienie skomplikowanych kwestii, sprzedawać dowolny produkt, a ponadto robić to wszystko w sposób zabawny i inteligentny, koniecznie sięgnij po tę książkę. Znajdziesz w niej mnóstwo porad i konkretnych wskazówek, jak wykorzystać potencjał rysunku w sytuacjach biznesowych. Przekonasz się, że każdy może nauczyć się dobrze rysować, a najważniejsze w tym i tak jest to, co myślisz. Zobaczysz, co jest ważne dla odbiorcy Twoich rysunków i jak mu to pokazać. Wykorzystaj rysunek, a szybciej osiągniesz cel!

Rysowanie, namawianie, zwyciężanie!

Liczba stron: 184

Format (wymiary): 14.1x20.5

ISBN: 9788328334366

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.