Włączenie cyfrowe droga do reintegracji społecznej - Lew-Starowicz Rafał, Lorecka Katarzyna - książka

Włączenie cyfrowe droga do reintegracji społecznej książka papierowa

Lew-Starowicz Rafał, Lorecka Katarzyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

10,00 zł
od 5,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Włączenie cyfrowe… prezentuje przykłady bieżących ogólnodostępnych krajowych inicjatyw międzyśrodowiskowych z zakresu aktywnej reintegracji z uwzględnieniem wymogów funkcjonowania obywateli w społeczeństwie informacyjnym XXI wieku. Istnieje wiele inspirujących przykładów dobrych praktyk o zasięgu ogólnopolskim, czerpiących z lokalnego potencjału społecznego. Determinantą ich sukcesu jest zazwyczaj partnerskie działanie wielosektorowe, konsolidujące kompetencje i moc sprawczą sektora obywatelskiego, organizacji oraz instytucji pomocowych i opiekuńczych, administracji centralnej i regionalnej, biznesu i świata nauki, a także wolontariuszy społeczeństwa informacyjnego. Pod parasolem programów obejmujących swoim zasięgiem cały kraj łączone są monitorowane i koordynowane inicjatywy lokalne, często animowane w małych miejscowościach i na obszarach wiejskich, wśród osób lub grup najbardziej narażonych na wykluczenie społeczne bądź już wykluczonych. Przedsięwzięcia te sprofilowane są zazwyczaj wielowątkowo z myślą o tym, by dotrzeć z ofertą do szerokiego kręgu beneficjentów.
Książka jest adresowana do osób zaangażowanych w przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu, do przedstawicieli trzeciego sektora zajmujących się cyfryzacją państwa i edukacji oraz społecznie zaangażowanego biznesu, organizacji administracji publicznej, studentów kierunków humanistycznych i społecznych.

Liczba stron: 166

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788323511403

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.