Współpraca innowacyjna w sektorze biofarmaceutycznym w krajach Europy Środkowo-Wschodniej - Puślecki Łukasz - książka

Współpraca innowacyjna w sektorze biofarmaceutycznym w krajach Europy Środkowo-Wschodniej książka papierowa

Puślecki Łukasz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

120,00 zł
od 60,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

„Recenzowana monografia stanowi oryginalne i pionierskie opracowanie bardzo ważnego problemu związanego z innowacyjnością w sektorze biofarmaceutycznym w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, jak wynika to z jej tytułu, a mianowicie współpracy aliansowej pomiędzy różnymi podmiotami regionu w tej sferze. O jej aktualności świadczy, że zarówno alianse, jak i innowacje należą do jednych z najważniejszych artefaktów w ekonomii światowej i są częstym przedmiotem badań i publikacji naukowych. (...)
Monografia Łukasza Puśleckiego ma charakter pionierski, jest pierwszą, która w sposób kompleksowy analizuje aliansowe formy współpracy innowacyjnej w krajach CEE. Wypełnia ona istniejącą lukę badawczą i stanowi istotny wkład w rozwój nauki w przedmiocie teoria ekonomii i zarządzanie strategiczne, w tym w sferze aliansów i innowacji. Stanowi ona podstawę do budowy innowacyjnych modeli współpracy firm w sferze B+R przy wykorzystaniu różnych form aliansów strategicznych. (...) uważam, że monografia jest wybitnym, oryginalnym dziełem o dużych wartościach naukowych, poznawczych i utylitarnych. Wnosi ona wiele do poznania skomplikowanych procesów współpracy innowacyjnej i może mieć duże znaczenie do bardziej efektywnego ich kształtowania".
Prof. zw. dr hab. Jan Rymarczyk, fragment recenzji

Liczba stron: 362

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381022026

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.