Wspomaganie informacyjne menedżerów produkcji - Ćwikła Grzegorz, Górski Filip, Patalas-Maliszewska Justyna - książka

Wspomaganie informacyjne menedżerów produkcji książka papierowa

Ćwikła Grzegorz, Górski Filip, Patalas-Maliszewska Justyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,90 zł
od 35,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Celem książki jest zwiększenie know-how w obszarze wspomagania informacyjnego menedżerów produkcji i pokazanie możliwości i potencjalnych korzyści, jakie wiążą się z zastosowaniem nowoczesnych systemów informatycznych. W nowoczesnym przedsiębiorstwie produkcyjnym, działającym zgodnie z koncepcjami czwartej rewolucji przemysłowej, realizującym paradygmat produkcji zindywidualizowanej, zgodnej z wymaganiami klienta wspomaganie informacyjne powinno dotyczyć przede wszystkim następujących trzech obszarów: 1) zbierania wymagań klientów i przejrzystego ich komunikowania na wszystkich poziomach struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa, 2) efektywnej realizacji procesu projektowania na indywidualne zamówienie klientów, 3) efektywnej realizacji procesu produkcji elastycznej, umożliwiającej wdrożenie strategii masowej kastomizacji. W książce omówiono każdy z tych obszarów, poczynając od podstawowych pojęć, przez szczegółową charakterystykę i przykłady poszczególnych rozwiązań informatycznych, aż do rekomendacji postępowania menedżerów produkcji podejmujących działania w danym obszarze.

Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i potencjalnych menedżerów produkcji, także w najmniejszych i średniej wielkości przedsiębiorstwach. Zaprezentowane w niej instrumentarium metod informacyjnego wspomagania produkcji wyrobów zindywidualizowanych, przy odpowiedniej selekcji i dopasowaniu do profilu działalności danego przedsiębiorstwa, może pozwolić na dokonanie jego cyfrowej transformacji w organizację klientocentryczną, działającą zgodnie z założeniami Przemysłu 4.0 i inteligentnej fabryki (ang. smart factory). Ponadto książka może stanowić uzupełnienie treści wykładowych w kształceniu studentów na kierunkach: zarządzanie i inżynieria produkcji, mechanika i budowa maszyn, informatyka oraz innych, których program obejmuje omawianą problematykę.

Liczba stron: 296

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788320824599

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.