Wszystkie oblicza cukru - Jessa Justyna,Wilczewska Agnieszka - książka

Wszystkie oblicza cukru książka papierowa

Jessa Justyna, Wilczewska Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszystko, co musisz wiedzieć o węglowodanach

Z czym kojarzy Ci się słowo "cukier"? Większości osób, którym autorki zadały to pytanie, najpierw przychodzą do głowy słodycze. Potem pojawiają się słodkie napoje i wreszcie, u starszych ankietowanych, cukrzyca. Cukry, węglowodany w ogólności, mają ostatnio złą sławę - identyfikuje się je jako przyczynę epidemii nadwagi i otyłości. Przypisuje się im winę lub współwinę w przypadku szeregu innych chorób i dolegliwości: od wspomnianej już cukrzycy, przez związane z nią choroby serca i naczyń krwionośnych czy niepłodność, aż po migreny i trądzik. Odnotowuje się związek między spożywaniem cukrów i nasilaniem się objawów depresji czy ADHD. Wykluczenie cukru z diety zaleca się osobom ze zdiagnozowanym spektrum autyzmu.

Jak naprawdę jest z tym cukrem? Czy słodka kawa i herbata, owocowe soki, torty i czekoladki powinny bezwzględnie zniknąć z naszej diety? Czy powinniśmy całkowicie unikać słodyczy i innych bazujących na prostych węglowodanach potraw? Jak zmodyfikować dietę, gdy otrzyma się zalecenie ograniczenia spożycia węglowodanów? Na co jeszcze, poza rozwojem i przebiegiem cukrzycy, a także zależnych od niej chorób, mają wpływ cukier i produkty o wysokiej zawartości węglowodanów?

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania, wskazówki dietetyczne, jak również przykłady jadłospisów złożonych z potraw o niskim ładunku glikemicznym (IG).

Liczba stron: 240

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328911666

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.